• Navrhuj
    Navrhuj si vlastní
  • Vybírej
    Vybírej si hotové
  • Merch
    Vaše značka, váš merch

Často kladené otázky

OBJEDNÁVKA
  1. Do kolika dnů mi bude objednávka doručena?

    • Pokud máme Vámi vybraný produkt na skladě, odesíláme jej ještě v daný den nebo následující pracovní den. Na Vaší korespondenční adrese je přibližně za 2-3 pracovní dny.

    • Pokud se Vámi vybraný produkt nenachází na našem skladě, co nejdříve ho objednáváme z externího skladu a o stavu objednávky Vás informujeme. Přibližnou dobu dodání však můžete vidět v naší online aplikaci Kreator u každého produktu zvlášť.

  2. Mohu svou objednávku po potvrzení změnit?

    • Před potvrzením objednávky Vám doporučujeme důkladně si prohlédnout shrnutí objednávky. Pokud byste přeci jen chtěli nějaké změny, okamžitě nás kontaktujte na naše telefonní číslo 737 000 899 a spolu s operátory zjistíte v jaké fázi je Vaše objednávka. Pokud Váš produkt ještě nebyl potištěn, můžete si změnit jeho barvu, popřípadě velikost. Stejně tak si můžete změnit samotný motiv. Stačí, že nám e-mailem pošlete náhradní motiv a napíšete, že žádáte o změnu motivu.
  3. Jak s námi můžete komunikovat?

    • Můžete nám volat v pracovních dnech od 8:00 do 16:00 nebo psát e-maily na info@kreativator.cz. Stejně tak s námi můžete komunikovat přes naši facebookovou stránku, kde nám můžete zanechat zprávu. Odpovíme Vám v co nejkratším čase.
  4. Jak se od sebe liší nabízené trička?

    • Trička, která nabízíme, se liší z několika hledisek. V řadě je to značka trička a zadruhé jeho složení a kvalita. Většina našich triček, mikin a polokošil je ze 100% bavlny, takže jde o příjemné materiály, které jsou pohodlné na nošení. Trička se liší i gramáží. Ta může být 150 g/m², 160 g/m² apod. Čím vyšší je toto číslo, tím je tričko "tlustší". Trička kolem 150 g/m² jsou vhodná na jaro a léto, jsou příjemná a prodyšná. Trička či ostatní textil se od sebe liší i střihem. Střih daného trička můžete vidět na reálných náhledech, které jsou zobrazeny při každém našem produktu.
  5. Do kolika musím udělat objednávku, aby mi byl produkt potlačen ještě dnes?

    • Objednávka musí být vytvořena a zaplacena do 12:00.
DODÁNÍ A PLATBA
  1. Jaké způsoby platby nabízíte?

    • Za své zboží můžete zaplatit převodem na náš bankovní účet či platební kartou online pomocí systému GoPay.
  2. Jaké způsoby doručení nabízíte?

    • Na způsob doručení Vaší objednávky nabízíme kurýrní službu InTime, Českou poštu a Zásilkovnu.
  3. Jak funguje Zásilkovna?

    • Zásilkovna je moderní a poměrně levný způsob doručení zboží k zákazníkovi. Jde o způsob, kdy je Vaše objednávka doručena do některého z výdejních míst Zásilkovny po celé České republice. Zákazníkovi není jeho balík doručen na jeho adresu, ale na adresu výdejního místa, které si zvolil.
  4. Jak dlouho trvá doručení produktu, který nemáte na skladě?

    • Produkty, které nemáme na skladě, musíme objednat z externího skladu. Doba dodání těchto produktů je od 3 do 7 pracovních dnů.
  5. Kolik stojí poštovné?

    • Zásilkovna – doba dodání objednávky do 7 pracovních dní za 69 Kč

    • Česká pošta – doba dodání do 7 pracovních dní za 129 Kč

    • Kurýrní služba InTime – doba dodání do 7 pracovních dní za 159 Kč

  6. Na jaký bankovní účet mám poslat částku?

    • Číslo bankovního účtu: 2900620757/2010

    • Bankovní spojení: Fio Banka, a.s., V Celnici 1028/10, Praha 1

    • Variabilní symbol: číslo objednávky ze zálohové faktury (65MMDDXXX)

MOTIVY, KVALITA MOTIVŮ A ONLINE KREATOR
  1. Jaký je maximální rozměr motivu, který umíte vytisknout?

    • Pomocí naší digitální tiskárny Vám umíme vytisknout motiv s maximálním rozměrem 35 cm x 40 cm.
  2. Jaká je cena za potisk trička jedním motivem?

    • Cena za 1 motiv je 150 Kč včetně DPH.
  3. Pokud si chci nahrát vlastní motiv, jaké typy souborů podporuje Váš Kreator?

    • Naše online aplikace podporuje soubory typu .jpg, .jpeg a .png. Jiné formáty, například .pdf, .cdr nebo .psd, naše aplikace nepodporuje, a proto pokud máte motiv v jednom z těchto formátů, pošlete nám ho e-mailem.
  4. Mohu měnit barvy motivů, které máte v nabídce?

    • Ano, většina motivů v naší databázi je připravena tak, že je možné měnit všechny jeho barvy.
  5. Je možné měnit barvu textu, který si vložím na tričko?

    • Ano, text lze barevně editovat. V levém horním rohu v Kreatoru se Vám zobrazí barevná paleta, ze které si můžete vybrat kteroukoliv barvu pro Váš text.
  6. Co znamenají hvězdičky u nahraného obrázku?

    • Hvězdičky hovoří o kvalitě motivu, který jste do aplikace nahráli. Pokud je Váš motiv ohodnocen 1 hvězdičkou, kvalita vytištěného motivu bude slabá a takový motiv nedoporučujeme na tisk. Pokud jsou u motivu 2 hvězdičky, kvalita bude o něco lepší. My však doporučujeme tisknout na trička motivy, které mají 3 nebo 4 hvězdičky.
  7. Kontrolujete před tiskem každý návrh?

    • Snažíme se zkontrolovat každý motiv či grafiku, ale odpovědnost za obsah motivu nese plně zákazník. Pokud si náhodou všimneme nějaké gramatické či jiné chyby ve Vašem motivu, budeme Vás kontaktovat.
  8. Barvy motivu pro tisk na tričko mají být v modelu RGB nebo v CMYK?

    • Barvy pro tisk mají být v modelu CMYK a součet jednotlivých složek C, M, Y, K by měl být menší nebo roven 250.
  9. Jakou technologií tisknete na trička a na textil?

    • Skoro všechna naše trička jsou ze 100% bavlny a proto používáme digitální tisk, při kterém se tiskne přímo na textil, takže nejde o nažehlovačku. Digitální tiskárna dokáže potisknout trička vlastní fotografií, jakýmkoli motivem či textem bez omezení barev.
REKLAMACE
  1. Kam se mohu obrátit, pokud chci zboží reklamovat?

    • Obrátit se můžete na naše zákaznické centrum, na telefonní číslo 737 000 899. Reklamaci můžete sepsat i do e-mailu. I když dáváme velký pozor při každé objednávce, může se stát, že malá chybička nastane. Pokud Vám bude omylem doručeno tričko jiné barvy či velikosti, nebo bude potištěno jiným motivem, než jaký jste si přáli, Vaši reklamaci samozřejmě přijmeme. V co nejkratším čase se ji budeme snažit vyřešit a vyrobíme Vám bez dodatečných výdajů tričko podle Vašich představ. V tomto případě my hradíme veškeré náklady spojené s reklamací. V souvislosti s motivy na tričku Vám garantujeme dobrou kvalitu výsledného potisku, pokud si vyberete některý z našich motivů. Za Vaše vlastní motivy však nemůžeme brát odpovědnost, a proto je nutné, abyste je nahrávali v co nejlepší kvalitě.
    • Doba na vrácení zboží zakoupeného na internetu (14 dní) platí samozřejmě i u nás. Podmínkou je však to, že zboží nemůže být potištěné. Jsme speciální typ internetového obchodu, který svým zákazníkům vyrábí produkty přesně podle jejich představ. Jde o jedinečné produkty, které nemůžeme prodat jiným zákazníkům, a právě proto unikátní, potištěné produkty (které nespadají do kategorie chyb v prvním odstavci článku) nemohou být předmětem reklamace. Tyto produkty nelze vrátit, a proto je nutné, abyste před potvrzením Vaší objednávky zkontrolovali velikost a barvu trička, kterou si přejete objednat, a hlavně obsah a kvalitu Vašeho motivu.
OSTATNÍ
  1. Jak je třeba trička prát a žehlit?

    • Nejčastěji Vaše jedinečné tričko potiskneme prostřednictvím digitální technologie. Tato moderní tiskárna zaručuje vysokou kvalitu potisku. Kvůli dlouhotrvajícímu potisku nanášíme na tričko před samotným tiskem kyselou emulzi, která má charakteristickou vůni octa. Kvůli této vůni doporučujeme tričko před prvním použitím vyprat. Při praní navrhujeme dodržet následující pokyny:
      • Prát při 40 °C naruby. 40 stupňová voda je vhodná na praní trička s potiskem, ale pokud tričko není opravdu špinavé, stačí vyprat při 30 °C.
      • Žehlit naruby. Každý druh textilu v naší nabídce je z kvalitního materiálu, vždy obsahuje vysoké procento bavlny, takže žehlení textilu nedělá problém. Potisk je třeba chránit před vysokou teplotou, proto je potřeba produktu obrátit naruby a raději vynechat potištěné místo při žehlení.
      • Nepoužívat prací prostředky s bělicími složkami. Největším nepřítelem potisku na tričku jsou bělicí prostředky. Způsobují totiž blednutí nejen trička, ale i samotného potisku.
      Pokud chcete náš unikátní potisk na tričku udržet co nejdéle v nejlepší kvalitě, tyto tři jednoduché rady jsou nezbytné.
  2. Jak jsou chráněny mé osobní údaje?

    • Vaše osobní údaje jsou důvěrné a jsou použity pouze při objednávce a nejsou jinak zveřejněny či poskytnuty třetí osobě. Výjimku tvoří situace spojené s distribucí či platebním stykem nezbytným při realizaci objednávky.
  3. Prodáváte trička či mikiny i bez potisku?

    • Ano, můžete si zakoupit trička či ostatní textil i bez potisku. Ceny na stránce jsou platné i v případě, že si na textil neumístíte vlastní motiv.

ODESÍLÁME DO 48 hodin
ODESÍLÁME
DO 48 hodin
POŠTOVNÉ OD 1300 KČ ZDARMA
POŠTOVNÉ
OD 1300 KČ ZDARMA
MNOŽSTEVNÍ SLEVY DO 50 %
MNOŽSTEVNÍ
SLEVY DO 50 %
POŠTOVNÉ OD 1300 KČ ZDARMA
POŠTOVNÉ
OD 1300 KČ ZDARMA
SLEVY DO 50 %
MNOŽSTEVNÍ
MNOŽSTEVNÍ SLEVY DO 50 %
Platba a doručení
Platba a doručení